۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

محمدرضا گلزار مطرح کرد:

شانس صعود تیم ملی ایران زیاد است/ امیدوارم کریمی و رحمتی دعوت شوند

شانس صعود تیم ملی ایران زیاد است/ امیدوارم کریمی و رحمتی دعوت شوند

ستاره سینمای ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در جام جهانی برزیل موفق ظاهر شده و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند. وی همچنین آرزو کرد علی کریمی و سیدمهدی رحمتی هم به تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا گلزار در نشست خبری "یار دوازدهم" ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی فوتبال نماینده مردم کشورمان است و همیشه خودم را کنار مردم و تیم های ملی می بینم و امیدوارم همانند گذشته ملی پوشان بتوانند برای کشورمان شادی به ارمغان بیاورند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد اینکه فکر می کند تیم ملی به مرحله دوم صعود کند؟، اظهار کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و شرایط خاصی در مسابقات رخ دهد و حتی نمی توانیم بگوییم که صددرصد به آرژانتین خواهیم باخت.

هنرمند مطرح سینمای کشورمان خاطر نشان کرد: تصور من این است که بر خلاف تصورات، شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی زیاد است و امیدوارم این اتفاق رخ داده و بعدا خجالت زده مردم نشوند.

وی همچنین به موضوع جالبی اشاره کرد و گفت: بنده از ته دلم می خواهم که علی کریمی به تیم ملی دعوت شود و همچنین آقای رحمتی عزیز. امیدوارم با حضور این ستاره ها، تیم ملی برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

گلزار در پایان گفت: در این روزها با ستاره های مطرحی از جمله حمید سوریان، سعید معروف، محمد بنا و... صحبت کردم و آنها از حضور در برزیل استقبال کردند. امیدوارم حضور این ستاره ها شادی زیادی را به ارمغان آورده و همه دست در دست هم دهیم تا بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.

کد خبر 2273708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha